Bloggen, Lifestyle

Leukste artikelen die ik las #3

Leukste artikelen die ik las #3

Het is weer tijd voor de leukste artikelen die ik las. Ik lees graag blogs, vooral persoonlijke verhalen, van moeders voornamelijk. Maar ook lees ik graag meer over bloggen, tips om beter te bloggen en ook artikelen over huishouden vind ik altijd interessant.

Zo las ik een handige tip op de site van Nicole, hoe je een pin van Pinterest in je blogpost verwerkt. Hoe je dat doet lees je hier. Kijk daar leer ik dus nog eens wat van, want ik had echt geen idee hoe ik het zou moeten doen. Dank je wel voor je duidelijke uitleg Nicole.

Erg leuk artikel vond ik ook op de site van Romy, over roodharigen. Zij vertelt hoe het is om een ginger te zijn. Mijn haar is goudblond, maar neigt iets meer naar rood dan naar blond. Romy werd er niet echt voor gepest, terwijl ik toch wel regelmatig uitgescholden ben voor rooie of andere opmerkingen. Als kind vond ik dat erg. Nu ben ik blij met mijn haarkleur en van mij had het best nog wat roder mogen zijn. Ik vind dat namelijk een erg mooie haarkleur.

Op moodkids zag ik een heel leuke DIY, een kussensloop maken met oogjes. Kijk eens hoe leuk! Dat wil ik binnenkort doen voor op Marc zijn bedje :). Marc houdt van kussens en knuffels op zijn bed, het kunnen er niet genoeg zijn en ik denk dat hij deze kussensloop ook erg leuk zal vinden.

Judith vertelt waarom ze thuis is gaan sporten en wat de voor- en nadelen zijn van thuis sporten of in de sportschool.  Judith is een echte fitness junkie, die gemotiveerd genoeg is om thuis meerdere keren per week een work-out te doen. Echt, ik kan daar iets van leren. Ik doe het iedere keer maar één keer en daarna stop ik er weer mee. Laatst begon ik met hardlopen en het ging goed. Toen werd ik verkouden en ziek en deed ik een aantal weken niks. Nu heb ik nog steeds de draad niet opgepakt. Mijn telefoon is defect, waarop ik mijn hardloop-app en muziek heb staan en ik gebruik nu een oudje, waarmee ik eigenlijk weinig kan. Dat zijn dus mijn ‘redenen’ om het weer uit te stellen. Ik heb dus een schop onder mijn kont nodig.

kaboompics.com_Rhipsalis plant on wooden desk

Dit waren een aantal van de leukste artikelen die ik las. Heb jij nog mooie blogs gelezen? Vertel het me in de comments.

 

6 thoughts on “Leukste artikelen die ik las #3”

Geef een reactie

