Persoonlijk

De 25 levensvragen

 

De 25 Levensvragen tag

Hoe ziet de homescreen van je telefoon eruit?

Al een hele tijd heb ik een foto van mijn zoontje op de achtergrond. Hoe kan het ook anders??

Je gaat naar een kroegje/cafe; wat bestel je?

In de middag zou ik groene thee bestellen, in de avond een cola light of een mixdrankje zoals Safari met jus d’orange.

Welk woord gebruik je echt té vaak?

dat zou ik niet weten… ik zal het aan mijn vriend moeten vragen of er een woord is wat ik te vaak gebruik.

Wat is je favoriete film?

Dat was altijd Flashdance.

Wat is je guilty pleasure op het gebied van televisie?

Real life soaps zoals Barbie of Roy Donders.

Wat is het laatste liedje dat je hebt geluisterd?

 

Naar wie was je laatste appje?

Naar de moeder van een vriendje van Marc, ze zocht een oppas.

Wat was je eerste e-mailadres?

hetzelfde als wat ik nu heb en ik vertel hem lekker niet.

Waar kun je je enorm aan ergeren?

Aan asociale weggebruikers.

Wat is je meest awkward moment ooit?

Pff.. even denken, welk moment niet ;). Ik had ooit een afspraakje toen ik 16 was en we liepen samen in het donker naar de disco. Ik stapte toen vol in een hondendrol en riep toen: ‘Shit!’.  Haha, dat was het echt en zo voor schut.

Wat is je favoriete dag van het jaar?

De verjaardag van mijn zoon. Hem goed verwennen en de hele dag zien stralen.

Wat is je favoriete emoji?

De lachende emoji en die een kusje geeft met een klein hartje ❤

Katten of honden?

Honden zeker weten.

Utrecht of Amsterdam?

Amsterdam!

Koffie of thee?

Thee, dat is eigenlijk bijna het enige wat ik drink.

Serie of film?

Film, in een keer klaar.

Engeland of Amerika?

Amerika, het lijkt me zo’n andere wereld als hier in Europa. Dat zou ik weleens willen zien.

Vlees of vis?

Ik lust het allebei graag, ik eet het wel het vaakst vlees, omdat iedereen dat hier lust.

Drank of drugs?

Drugs, nee nooit! Drank? Soms drink ik weleens een wijntje of Radler en heel soms een mixdrankje.

Spice Girls of Backstreet Boys?

Backstreet Boys. Ik was 16 jaar en groot fan. Ooh wat waren mijn vriendinnen en ik dol op de Backstreet Boys.

Bert of Ernie?

Ernie, omdat hij de grappigste is en altijd Bert voor de gek houdt.

Buurman of Buurman?

Eh..buurman!

Sesamstraat of Villa Achterwerk?

Villa achterwerk, daarvoor moet ik te ver graven in mijn geheugen ;). Ik kies voor Sesamstraat, omdat ik dat regelmatig op zet voor mijn zoontje.

Meest random feitje over jezelf?

Eigenlijk is elke dag voor mij te kort, ik zou veel meer willen doen dan ik nu kan.

Belangrijkste levensles die je tot nu toe hebt geleerd?

Tevreden zijn met wat je hebt, en niet kijken naar wat anderen hebben. Bij anderen lijkt het gras altijd groener, terwijl dat echt niet zo hoeft te zijn.

leaves-569468__180

Wat is jouw belangrijkste levensles tot nu toe?

3 thoughts on “De 25 levensvragen”

  1. Leuke tag heb je geschreven over jezelf. Thee lust ik ook graag. Vis eten vind ik ook erg lekker. Ferry lust helemaal geen vis. En ik heb konijn. Daar blijft ik erbij.
    Lekker rust nemen voor vanavond. Daar hou ik zo van. Sfeer lichtjes maakt ook heel gezellig in huis.

Geef een reactie

